کد خبر: ۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد خبرداد؛
همچنین شهروندان از طریق نرم‌افزارهای موبایلی شهری و سامانه میز خدمت می‌توانند از سامانه‌های شهرداری خدمات مورد نظر را به صورت غیرحضوری دریافت کنند و زمینه انتقال وجه و پرداخت آن نیز در بستر "اپ جامع شهروندی" فراهم شده‌ است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از فراهم شدن بستر استفاده از خدمات غیرحضوری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش قلم نيوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ با عنوان این خبر گفت:هم اکنون در مناطق ۸ ‌و ۱۲ شهرداری مشهد تمامی خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و در سایر مناطق نیز به دنبال تحقق این مهم و ایجاد این بستر هستیم.
وی ادامه داد: همچنین شهروندان از طریق نرم‌افزارهای موبایلی شهری و سامانه میز خدمت می‌توانند از سامانه‌های شهرداری خدمات مورد نظر را به صورت غیرحضوری دریافت کنند و زمینه انتقال وجه و پرداخت آن نیز در بستر "اپ جامع شهروندی" فراهم شده‌ است.
آل شیخ اضافه کرد: در ناوگان حمل و نقل عمومی نیز امکان پرداخت الکترونیکی و انجام شارژ فراهم شده و شهروندان به راحتی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: همچنین با توجه به فرارسیدن هفته درختکاری برای جلوگیری از مراجعه حضوری شهروندان برای دریافت نهال، ثبت نام توزیع نهال رایگان به شهروندان در هفته درختکاری از طریق اپلیکیشن "شهر من" انجام می‌شود. 
وی گفت: کاربران برای ثبت درخواست نهال در اپلیکشین شهر من باید وارد سرویس مربوطه شده و با پرکردن مشخصات درخواستی اقدام به ثبت نام کنند، در این سرویس امکان مشاهده زمان و مکان های توزیع نهال برای شهروندان فراهم‌ شده‌ است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: