کد خبر: ۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
با حکم دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها، دکتر عباس عرب مازار و دکتر رضا حسینی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، بر اساس احکام جداگانه صادره، نامبردگان باتوجه به صورتجلسه مورخ 27 بهمن 1398 مجمع عمومی بانک ها، به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره بانک کشاورزی انتخاب شده اند و از تلاش مسعود شریفات و کیامرز قاسمی زانیانی اعضای پیشین هیأت مدیره این بانک قدردانی شده است.

شایان ذکر است دکتر عباس عرب مازار دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد و نیز آمار ریاضی و دکترای اقتصاد با گرایش اقتصاد سنجی و توسعه از دانشگاه ایالتی میشیگان و در حال حاضر استاد دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است. وی علاوه‏ بر سمت‏‌های مدیریتی در دانشگاه، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه و معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی هم بوده و از سال 1381 تا 1386 به عنوان مدیرامور تحقیق و توسعه بانک کشاورزی و درسالهای اخیر به عنوان عضو شورای پژوهشی و کارگروه فقهی با این بانک همکاری داشته است. از وی کتب و مقالات متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصاد، بانکداری اسلامی و اعتبارات خرد در مجلات علمی به چاپ رسیده است.

همچنین دکتر رضا حسینی  مدرک فوق لیسانس و دکترای تخصصی خود را در رشته اقتصاد بین الملل از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرده است. وی از سال 1375 تا سال 1391 در سمت های مختلفی از جمله رییس اداره کل مدیریت ریسک و رییس اداره کل رفاه کارکنان بانک کشاورزی  و از سال 1391 تا کنون در سمت مدیرامورمالی و پشتیبانی بانک کشاورزی خدمت کرده است. وی همچنین عضو شورای پژوهشی ، شورای عالی مبارزه با پولشویی و شورای عالی بانکداری اسلامی بانک کشاورزی است. از وی مقالات و ترجمه های متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصاد، بانکداری اسلامی و اعتبارات خرد در مجلات علمی به چاپ رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: