کد خبر: ۱۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
افت قيمت خودرو ناشی از حوادث رانندگی به عنوان خدمتی متمایز تحت پوشش بیمه‌نامه بدنه بيمه ملت قرار گرفت. این پوشش اضافی سرویس جدید و ویژه بیمه ملت برای هموطنان گرامی بوده و به بیمه‌گزاران بدنه که دارای خودروی دارای سن کمتر از 5 سال هستند؛ ارائه می‌شود.

ملیحه سادات حسینی :مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ملت در توضیح این خبر به قلم گفت: در بازار فعلی، حوادث رانندگی باعث کاهش ارزش خودرو و از دست‌رفتن سرمایه بیمه‌گزار میشود و این پوشش تا حد زیادی این ضرر و زیان را به ویژه برای دارندگان خودروهای خارجی که افت آنها شدیدتر است؛ جبران می‌کند.

 مصطفی ملکی حق‌بیمه این پوشش را ۱۰ درصد حق‌بیمه اصلی اعلام کرد و ادامه داد: تلاش شده با بررسی و محاسبات آماری حق بیمه مناسبی در نظر گرفته شود. هم چنین شرایط اختصاصی این پوشش تدوین و در هنگام خرید بیمه‌نامه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

وی با ذکر مثالی در همین خصوص افزود: مبنای محاسبه مبلغ پرداختی بابت افت قیمت بر اساس میزان خسارت و مدل خودرو است. مثلا  اگر به خودرویی با ارزش 400 میلیون تومان که دارای پوشش افت قیمت است، پس از محاسبات نهایی 100 میلیون تومان خسارت تعلق گیرد و ارزش صفر کیلومتر آن 500 میلیون تومان باشد، مبلغ 20 میلیون تومان بابت افت علاوه بر مبلغ خسارت پرداخت خواهد شد.

مدیر بیمه‌های خودروی بیمه ملت اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت قطعات و لوازم خودرو تهیه بیمه‌نامه بدنه یک ضرورت برای عموم مردم بوده و با وجود تبصره 3 ماده 8 قانون بیمه شخص ثالث و مباحث مربوط به خودروی متعارف اکثر خسارت‌های وارده به خودروهای بالاتر از حد متعارف قطعا با بیمه‌نامه ثالث مقصر جبران خواهد شد. بنابراین در صورت عدم اخذ بیمه‌نامه بدنه، مالکان این وسایل نقلیه زیان‌های هنگفتی را متحمل خواهند شد.

وی در پایان اعلام کرد: شرکت بیمه ملت زنجیره‌ای از خدمات را برای پوشش کامل خودرو و آسودگی خیال مشتریان خود اجرایی کرده است. استفاده از پوشش کمک‌رسان با حق‌بیمه‌ای بسیار مناسب (در حدود 70 هزار تومان) برای استفاده از خدمات شرکت‌های امدادی و رفع مشکلاتی نظیر در راه‌ماندن خودرو به دلایل مختلف، پوشش کامل بیمه‌نامه بدنه با نرخ بسیار مناسب، پوشش افت قیمت و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب در مدت تعمیر خودرو تا سقف روزانه 100 هزار تومان مجموعه کاملی از خدمات شرکت بیمه ملت برای بیمه‌گزاران است.


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: