کد خبر: ۱۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
نعیمی خبر داد:
قائم مقام سازمان ایمیدرو اعلام کرد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران 35 تفاهم نامه طی یک سال گذشته با دیگر سازمان ها به امضا رسانده که از این تعداد 15 تفاهم نامه به قرارداد تبدیل شده است.
ملیحه سادات حسینی :عباس نعیمی در جلسه "پایش تفاهم نامه ها و قراردادهای مرتبط این سازمان و شرکت های تحت پوشش" افزود: طی دی ماه سال گذشته تا پایان بهمن ماه سال جاری، 40 قرارداد ذیل 15 قراداد به امضا رسیده، تنظیم و همکاری های بین این سازمان و طرف های قرارداد آغاز شده است.


پایش اقدامات معاونت ها، مدیریت ها و شرکت های تابعه ایمیدرو

وی عنوان کرد: در این زمینه به طور منظم اقدامات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران، معاونت های معدن و صنایع معدنی و برنامه ریزی و توانمندسازی سازمان ایمیدرو و مدیریت های تحت پوشش آن ها و همچنین دفتر مرکزی حراست این سازمان در تفاهم نامه ها مورد پایش قرار می گیرد.


دانشگاه ها و تامین مالی احداث جاده سنگان - تربت

این عضو هیات عامل سازمان ایمیدرو با اشاره به تفاهم نامه های برجسته این سازمان با سایر سازمان ها و دستگاه ها، گفت: تفاهم نامه با دانشگاه ها و مراکز علمی با محوریت حمایت از ایده های ارزش آفرین و پیگیری اهداف "بومی سازی"، تفاهم نامه تامین مالی احداث باند دوم جاده سنگان – تربت حیدریه از مهم ترین برنامه های همکاری ما با سایر سازمان ها است.


تفاهم نامه با شرکت پتروشیمی

نعیمی تفاهم نامه بین ایمیدرو و شرکت صنایع پتروشیمی را از دیگر همکاری های مهم دوجانبه این سازمان خواند و گفت: در این خصوص جذب سرمایه گذار صنایع پتروشیمی پس از انتخاب مشاور مطالعات فنی و اقتصادی و تامین خوراک و سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارسیان تصمیم هایی اتخاذ شده است.

قائم مقام سازمان ایمیدرو با اشاره به دیگر تفاهم نامه ها اظهار داشت: تفاهم نامه های انتقال آب دریای عمان به استان های شرق کشور و ایجاد بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی اصفهان در حال پیگیری است.

وی افزود: در زمینه ایجاد بازارچه، طی جلسه های مختلف در اصفهان، محل و تعداد غرفه ها، مدل های واگذاری غرفه ها از سوی شهرداری اصفهان بررسی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: