کد خبر: ۱۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشستی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، با بانوان همکار دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این نشست که با حضور بانوان شاغل در ادارات مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، خدارحمی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، اظهار امیدواری کرد همگی با تمسک به سیره گرانسنگ حضرت زهرا در عرصه های مختلف به ویژه در دفاع از اقامه حق و عدل، گام بر داریم و در هر جایگاهی  با جدیت و تعهد در راه بهبود شرایط کشور تلاش کنیم.

وی با تاکید بر شایستگی ها و توانمندی های بانوان همکار ، درباره اهم مطالبات و مشکلات بانوان شاغل در سازمان، اهمیت ورزش بانوان، موضوع تبدیل وضعیت همکاران شرکتی، تصدی مشاغل مدیریتی، موارد مرتبط با بیمه افراد تحت تکفل ، وضعیت همکاران خانم سرپرست خانوار و ... سخن گفت  و برای بررسی این مشکلات، قول مساعدت و پیگیری داد.

خدارحمی در ادامه ضمن دعوت از بانوان شاغل در بانک کشاورزی برای مشارکت بیشتر در فراخوان های تصدی مشاغل مدیریتی، اظهار داشت: امیدوارم روز به روز شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان گرانقدر در رده های مدیریتی بانک  باشیم .

این گزارش می افزاید: در این نشست خانم های شاغل در ادارات مرکزی بانک کشاورزی به نمایندگی از سایر بانوان همکار ، مشکلات و مطالبات خود را با مدیرعامل بانک درمیان گذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: