کد خبر: ۱۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
مناطق محروم استان خوزستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با مشارکت بانک ملّی ایران، شاهد بهره برداری از دو باب مدرسه بود.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به تازگی یک باب مدرسه ۶ کلاسه با نام دبستان اعتماد بانک ملی ایران در شهر خرمشهر و یک باب مدرسه 2 کلاسه با نام دبستان شهدای بانک ملی ایران در اروندکنار افتتاح شد.
آئین بهره برداری از این مدارس در شهرستان های خرمشهر و اروندکنار با حضور جمعی از مدیران بانک ملی ایران، آموزش و پرورش، فرمانداری، شیوخ و مردم منطقه برگزار شد.
کمک به رشد و توسعه مناطق محروم، جلب رضایت مردم و تأمین محیط های آموزشی در شأن دانش آموزان ایران عزیز، بخشی از مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران است.
بانک ملی ایران تا کنون در ساخت و تجهیز 120 باب مدرسه در مناطق محروم سراسر کشور مشارکت کرده و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، حمایت از کودکان، حمایت از طرح های فرهنگی، علمی، ورزشی و بهداشتی بخش دیگری از فعالیت های عام المنفعه این بانک است.
همچنین یک باب مدرسه 3 کلاسه در بخش رُفَیِع شهرستان سوسنگرد با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: