کد خبر: ۱۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه یک میلیون و 460 هزار خودروی عمومی در 15 ماه آینده دوگانه سوز خواهد شد،‌ گفت: تا پایان امسال 36 هزار خودروی عمومی با وام بلاعوض دوگانه‌سوز می‌شود.
«حمید قاسمی ده چشمه» امروز(سه شنبه) با بیان اینکه روز دوشنبه اجرای مصوبه شورای اقتصاد برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی شامل ون‌ها، ‌تاکسی‌ها و وانت‌بارها عملیاتی شد، ‌ادامه داد:‌ در اولین گام 41 خودرو به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوگانه‌سوز و تحویل صاحبانشان شد.

وی افزود: یکی از 7 شرکتی که قرارداد بستیم، در یک روز این تعداد خودرو را به گازسوز تبدیل کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه ظرفیت تبدیل خودروها در سال آینده به 80 هزار تا 100 هزار خودرو در ماه می‌رسد،‌ تاکید کرد: تا سال آینده به تدریج به ظرفیت دوگانه‌سوز کردن خودروها در کشور افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون قرارداد ساخت 700 هزار مخزن سی ان جی امضا شده است،‌ گفت: ساخت مابقی نیاز مخزن نیز بعد از تحویل مخازن سفارش‌گذاری شده از سوی سازندگان،‌ از سر گرفته می‌شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: در خصوص پرداخت وام برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای شخصی نیز در حال رایزنی هستیم و در این مورد مصوبه وزیر را گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اکنون تمام ظرفیت کارگاهی و مخزن‌سازان برای تبدیل خودروهای عمومی پر است، افزود: کارگاه های با تمام ظرفیت کار می‌کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: