کد خبر: ۱۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
درمراسم افتتاح ایستگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رونمایی از پلتفرم های 72 متری آتش نشانی انجام شد؛
شهردار مشهد با اشاره به اینکه بیشترین موانعی که برسر راه وجود دارد موانع ذهنی است، اظهارکرد: ما به دوستان اعلام می کنیم به هیچ وجه از حق شهر مشهد نمی گذریم و از همه مسئولان استان و استاندار محترم می خواهیم از مدیریت شهری در این مسیر حمایت کنند.
شهردار مشهد با انتقاد شدید ازعملکرد برخی از دستگاه ها در پایتخت و بی توجهی ها به کلانشهر مشهد تاکید کرد: به تهران نشینان اعلام می کنم به هیچ عنوان از حق مردم و توسعه شهر مشهد نمی گذریم.

به گزارش قلم نيوز، محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح ایستگاه شهید سپهبد شهید قاسم سلیمانی و رونمایی از اولین خودروهای پلتفرم 72 متری آتش نشانی در کشورکه با حضور احمد یزدان پناه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، افزود: با همدلی و هم افزایی که در مشهد و استان وجود دارد، استاندارو مسئولان استانی از هرکاری که در راستای توسعه و پیشرفت امور لازم است انجام دهیم حمایت کرده می کنند.
وی اضافه کرد: اما متاسفانه برخی در تهران یا نمی دانند چه وظیفه ای بر عهده دارند یا توان انجام وظایف را ندارند، یا حتی اشتباه در جای خود قرارگرفته اند.
وی با بیان این که ما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارها به کار گرفته ایم و وجدانمان در مقابل خدا، امام رضا(ع) و مردم راحت است، اظهارکرد: ظاهرا دوستان تهران نشین تمام تلاش خود را به کار نمی گیرند و ما را با مشکل روبه رو می کنند.
کلائی با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم و برای پیشبرد امور دست بر زانوی خود گرفته ایم، تصریح کرد: اما اکنون و در پایان سال که برای دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت و وعده های داده شده به تهران مراجعه می کنیم می گویند وضع مشهد خوب است و نیازی به کمک ندارد.
شهردار مشهد ادامه داد: مگر همه این موارد برای مشهد است؟ خدماتی که در مشهد ارائه می شود برای همه زائران است که به آن افتخار می کنیم، اما مگر شهروندان مشهدی گناه کرده اند که تلاش می کنند، وضع شهرشان بهتر شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین موانعی که برسر راه وجود دارد موانع ذهنی است، اظهارکرد: ما به دوستان اعلام می کنیم به هیچ وجه از حق شهر مشهد نمی گذریم و از همه مسئولان استان و استاندار محترم می خواهیم از مدیریت شهری در این مسیر حمایت کنند.
وی ضمن اشاره به عملکرد سایر ارگان ها اظهار کرد: چون دیگران عقب هستند، از ما می خواهند برای پیشرفت تلاشی نکنیم، اما ما عقب نمی ایستیم، زیرا می خواهیم پیشرفت کنیم آنهایی که عقب هستند، تلاش شان را بیشتر کنند.
وی افزود: اینگونه نیست که بخواهیم تا پایان سال اوراق مشارکت منتشر کنیم اما بگوئید وضع مشهد خوب است و هنوز فرصت است بگذارید برای سال آینده، ما کوتاه نمی آییم و با کمک شورای شهر، استاندار و سایر مسئولان کار را پیش خواهیم برد.
کلائی با بیان این که نمایندگان مجلس و تهران نشینان بدانند که صدای ما برای گرفتن حق مردم و شهر مشهد تا پایان سال بلند است، اظهارکرد: به هیچ وجه از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد زیرا وظیفه ما خدمت به مردم است، آن هم نه فقط شهروندان مشهدی بلکه خدمت به میلیون ها زائری که سالانه برای زیارت به مشهد سفر می کنند.
وی در ادامه به افتتاح ایستگاه آتش نشانی با نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و رونمایی از دو دستگاه خودرو پلتفرم 72 متری نیز اشاره کرد و گفت: قدردان تلاش های انجام شده در تصدی مدیریت قبل سازمان آتش نشانی هستیم اما به جد از استراتژی جدید و تمرکز بر منابع و سرمایه انسانی سازمان آتش نشانی در دوره کنونی مدیریت حمایت می کنیم.
وی ادامه داد: معتقدم توانمندی های سازمان آتش نشانی مشهد بسیار بالا است زیرا پایه و اساس این سازمان درست گذاشته شده است و این مسیر باید ادامه پیدا کند.
کلائی با اشاره به این که توجه به منابع و سرمایه انسانی بسیار مهم است، افزود: خوشبختانه در این مسیر اقدامات خوبی انجام شده است که باید بیشتر شود تا وضعیت سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد که میان رقبا بهترین است ارتقاء پیدا کند.
شهردار مشهد خاطرنشان کرد: به تحولاتی که در سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد درحال انجام است خوشبین هستم و از آن حمایت می کنم .
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: