کد خبر: ۱۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت بیمه البرز ضمن اهدای چک خرید چادرهای امدادی به هموطنان آسیب‌دیده سیل استان سیستان و بلوچستان به رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، برای ساخت مدارس در این استان نیز اعلام آمادگی کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در شرکت بیمه البرز و گفت و گو با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت در جریان برنامه‌های آتی بیمه البرز در راستای کمک به مناطق محروم کشور قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه البرز در جلسه مذکور با تاکید بر این که بیمه البرز در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی همیشه در بحران‌ها و حوادث، همراه جمعیت هلال احمر بوده است،‌ گفت: در این راستا از چند سال گذشته تا کنون بودجه هدایای تبلیغات نوروزی بیمه البرز در قالب کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی  کشور به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اهدا شده است.

محسن پورکیانی، گفت: کمک به زلزله زدگان منطقه غرب کشور در قالب اهدای یکهزار بسته مواد غذایی و کمک های دیگر نقدی و غیرنقدی از طریق جمعیت هلال احمر به هموطنان آسیب‌دیده از جمله اقدامات خیرخواهانه بیمه البرز بوده است.

وی خبر داد: اخیرا هم در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان شرکت بیمه البرز چند صد دستگاه چادر امدادی و چند هزار عدد لوازم التحریر به هموطنان و دانش آموزان این استان اهدا کرد.

محسن پورکیانی، ادامه داد: سال گذشته نیز در پی حادثه دردناک آتش سوزی در یکی از مدارس استان سیستان و بلوچستان که به دلیل نا ایمن بودن سیستم گرمایشی متاسفانه به فوت چند تن از دانش‌آموزان منجر شد، ‌بیمه البرز طی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان هلال احمر، اقدام به تجهیز یکصد کلاس درس مدارس استان سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی ایمن از محل بودجه تهیه هدایای نوروزی و انتشار سررسید این شرکت در سال 98 کرد که خوشبختانه علی رغم وقوع سیل در چهار استان کشور در ابتدای سال جاری، ‌زلزله آذربایجان شرقی و سیل استان سیستان و بلوچستان و کمک رسانی هلال احمر در این حوادث، طبق زمان‌بندی پیش بینی شده با همکاری جمعیت هلال احمر کلاس های مذکور تجهیز و آماده بهره برداری شده است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه، ‌گفت: همیشه شرکت بیمه البرز پیشتاز خدمات رسانی به مناطق محروم کشور بوده است و در سال 97 نیز این شرکت به عنوان اولین بنگاه اقتصادی، داوطلب کمک و امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله منطقه غرب کشور شد و جمعیت هلال احمر را در تهیه سبد غذایی زلزله زدگان یاری رساند.  

محمد نصیری،‌ افزود: سال گذشته نیز در پی حادثه آتش سوزی یکی از مدارس استان سیستان و بلوچستان،‌ بیمه البرز داوطلبانه پیشنهاد کمک در تجهیز مدارس این استان به سیستم گرمایشی ایمن را به جمعیت هلال احمر ارایه داد و با مشارکت در طرح ققنوس جمعیت هلال احمر، ‌یکصد کلاس درس مدارس استان سیستان و بلوچستان را مجهز به سیستم گرمایشی ایمن ساخت.

وی تاکید کرد: شرکت بیمه البرز با توجه به نگاه ویژه مدیران ارشد خود به موضوع مسوولیت اجتماعی همیشه در حوزه انجام امور خیریه و کمک و امداد به مناطق محروم کشور پیشرو و پیشگام بوده است.

 طی چند سال متوالی گذشته نیز شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم وهدایای نوروزی را به خانواده‌های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان تهران و همچنین خانواده های کم بضاعت در استان‌های محروم کشور اهدا ‌کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: