کد خبر: ۱۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
علیرضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با حضور در دفتر محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب با وی دیدار و پیرامون افزایش تعاملات به گفتگو کردند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار مدیرشعب خراسان جنوبی ، آرمان والای دو مجموعه را خدمت رسانی به روز و به موقع به آحاد جامعه عنوان کرد و تلاش در خصوص همکاری دوجانبه بانک و اداره کل تامین اجتماعی را گامی موثر جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان دانست .

وی ادامه داد، در مذاکرات و تعاملات پیش رو تلاش داریم ضمن تشریح خدمات تسهیلاتی - ریالی موجود با ارایه خدماتی شایسته و روان ، نیاز مشتریان را بیش از بیش پاسخ گوییم و در این میان همواره به دنبال ایجاد تعاملی دوسویه و سازنده هستیم .

مدیر شعب در ادامه اظهارداشت : بخش مسکن ظرفیت بالایی در فعال کردن بخش‌های مختلف اقتصادی دارد و رونق ساخت‌وساز می‌تواند به سامان بخشیدن اقتصاد ملی کمک کرده تا صنایع مختلف فعال شوند . علیرضا محمدی مدیرکل تامین و اجتماعی نیز در این جلسه ضمن اظهار خوشنودی از شکل گیری تعامل دوسویه اظهار امیداوری کرد همکاران این اداره پس از آشنایی با خدمات بانک بیش از بیش از این خدمات بهره مند شوند. در این جلسه ضمن تشریح تسهیلات قابل ارایه از محل صندوق پس انداز مسکن یکم و اوراق گواهی حق تقدم ، مقرر شد در خصوص معرفی این خدمات به همکاران اداره کل تامین اجتماعی و شرکت های تابعه وی اقدام لازم صورت پذیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: