کد خبر: ۱۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۸
در ٩ ماهه ابتدای سال ٩٨ صورت گرفت؛
بانک صادرات ایران در ٩ ماه ابتدای سال ٩٨ بیش از ١٠ هزار فقره وام مسکن به اقشار ویژه پرداخت کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی ٩ ماه منتهی به آذرماه سال‌جاری، بانک صادرات ایران بیش از ١٠ هزار فقره وام مسکن اقشار ویژه (ایثارگران) به ارزش هفت هزار و ٦٥٢ میلیارد ریال پرداخت کرد. 
همچنین از ابتدای سال ٩٧ تا پایان آذرماه سال‌جاری، تعداد وام‌های پرداخت شده بانک صادرات ایران به این بخش، با تخصیص ١٦ هزار میلیارد ریال، از ٢١ هزار فقره گذشته است.
بانک صادرات ایران در ٩ ماه ابتدای سال‌جاری در حوزه مسکن شهری و روستایی نیز پرداخت تسهیلات حمایتی را همچنان در اولویت داشته به نحوی که در این مدت بیش از هزار و ٤٣ میلیارد ریال برای تامین مالی ٤ هزار و ٣٦٦ فقره وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بافت فرسوده تخصیص یافته است.
در همین مدت بانک صادرات ایران برای حمایت از آسیب‌دیدگان سیل سال ٩٨ بیش از ١٨ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش سه هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرح‌های زیربنایی و تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، حمایت از بخش‌های اقتصادی اقشار نیازمند را نیز در دستور کار دارد، به نحوی که طی ٩ ماهه اول سال ٩٨ حدود ١٤٦ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ١١٠ هزار میلیارد ریال توسط این بانک در بخش‌های مختلف از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، مشاغل خانگی، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بافت‌‌های فرسوده شهری، حوادث قهری، نیازهای ضروری، تأمین سرمایه بنگاه‌های کوچک و متوسط و... پرداخت شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: