کد خبر: ۱۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۸
مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی خطاب به مدیر شعب بانک مسکن استان:
مدیر کل بنیاد مسکن استان خراسان شمالی اظهار داشت: اقدامات بانک مسکن در روند بازسازی منازل مسکونی روستایی در حوادث غیر مترقبه طی سال های اخیر ستودنی بوده است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان از اقدامات این مدیریت در روند بازسازی مناطق روستایی طی سال جاری و سنوات گذشته در حوادث مختلف مانند: زلزله، سیل و ... تقدیر کرد.

مهندس محمدی، مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان در استان طی سال جاری، تعاملات فی مابین را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اقدامات بانک مسکن بعنوان عامل اصلی پرداخت تسهیلات ساخت منازل مسکونی روستایی زلزله زده، سیل زده و ... بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است. بطور مثال علیرغم سهمیه بالای بانک مسکن در بخش تسهیلات سیل زدگان در بین بانک های استان طی سال جاری، بالاترین نسبت پرداخت تسهیلات سیل نیز مربوط به بانک مسکن بوده است و ازاین حیث بانک مسکن در رتبه اول استان قرار دارد.

مرتضی ناصری مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی نیز در این گفتگو فعالیت های صورت پذیرفته در بازسازی منازل روستایی توسط بانک را در راستای اهداف سازمانی بانک مسکن عنوان کرد. وی همچنین در ادامه صحبت هایش بر تعیین تکلیف پروژه های باقیمانده در شهرهای زیر 25 هزار نفر؛ فرهنگیان فاروج، مسکن مهر جوانان گرمه ، بسیجیان جاجرم ، پروژه حصار گرمخان و ... تاکید کرد و خواستار تسریع در روند فروش اقساطی این پروژه ها شد.

همچنین ناصری، به مطالبات معوق روستایی در خراسان شمالی اشاره کرد و از مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی خواست در راستای تعاملات فی مابین جهت وصول مطالبات معوق روستایی نیز در کنار بانک مسکن باشند. مهندس محمدی نیز در این جلسه به آمادگی کامل بنیاد مسکن جهت کمک به بانک مسکن به منظور وصول مطالبات تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: