کد خبر: ۱۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
لیلا بنی اسدی کارشناس دفتر مجامع ایمیدرو، موفق به کسب مقام سوم انفرادی مسابقات تنیس روی میز ایمیدرو و شرکت های تابعه شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، بنی اسدی در بخش انفرادی دهمین دوره از مسابقات تنیس روی میز بانوان ایمیدرو و شرکت های تابعه موفق به کسب مقام سوم شد. در این بخش شرکت کنندگان از شرکت مس سرچشمه و فولاد مبارکه به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.
در بخش تیمی شرکت کنندگان در قالب 9 تیم 4 نفره از شرکت های ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، مجتمع سنگ آهن سنگان، مس سرچشمه، مس شهربابک، شرکت ملی مس و شرکت صنعتی و معدنی گل گهر به رقابت پرداختند. این مسابقات طی روزهای 27 و 28 آذرماه 98 در مجموعه ورزشی فولادخوزستان در اهواز برگزار شد.
در بخش تیمی شرکت مس سرچشمه کرمان مقام نخست، شرکت ذوب آهن اصفهان مقام دوم و شرکت ملی مس و شرکت مس شهربابک به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
به گفته شرکت کنندگان، سطح این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته بالاتر بوده و تعداد تیم های شرکت کننده نیز از 6 تیم در مسابقات سال 97 به 9 تیم در مسابقات سال جاری افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: