کد خبر: ۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸
شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخش‌های سنجش رضایت مشتریان نسخه2018، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه2018 را دریافت کرد.

به گزارش قلم، به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر و اعلام مدیر سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، در یافت این گواهینامه‌ها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه‌های ناشی از ریسک‌های بالا است.

مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامه‌‌های استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002  نسخه   2018 و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه 2018 را دریافت کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: