کد خبر: ۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸
رایتل با آخرین دستاوردها و خدمات این شرکت، میزبان بازدید‌کنندگان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی رایتل، بیستمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، بزرگترین رویداد در حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن، برگزار می‌­شود.

رایتل در نمایشگاه ایران تلکام 2019 نیز همانند دوره‌های قبل با طرح‌ها و خدمات ارتباطی جدید از 26 تا 29 آذر ماه 98 در سالن‌ 38B محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان علاقه‌مندان این صنعت است.

بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های رایتل، با آخرین دستاوردها و خدمات این شرکت آشنا شوند.

گفتنی است بازدیدکنندگان تلکام 2019 می‌توانند در این نمایشگاه با سرویس‌های جذاب این اپراتور در حوزه موسیقی و ویدیو آشنا شده و همچنین از طرح‌ها و خدمات ارتباطی جدید این شرکت استفاده کنند.

 از جمله طرح‌هایی که در این نمایشگاه ارایه خواهد شد طرح سیم‌کارت اولی‌ها است که شامل یک سیم‌کارت اعتباری رایگان به همراه بسته آغازین 6 ماهه شامل 6 گیگابایت اینترنت و 60 هزار دقیقه تماس درون شبکه که به تمام کسانی که به خانواده رایتل ملحق می‌شوند تعلق خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: