کد خبر: ۱۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش انجام شد؛
جمعی از پیشکسوتان حوزه فرآوری مواد معدنی و پژوهشگران برتر در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، مراسم یادبود از پیشکسوتان حوزه فرآوری مواد معدنی و تقدیر از پژوهشگران برتر را برگزار کرد.
این مراسم با حضور اعضای هیات اجرایی و مدیران اسبق مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، تعدادی از مدیران ارشد ایمیدرو، خانواده مرحوم دکتر سید شمس الدین وهابی، رئیس سابق موسسه یونیدرو (موسسه مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران) و همچنین دکتر کلینی و دکتر صدرزاده به عنوان پیشکسوتان بخش فرآوری مواد معدنی، در محل این مرکز برگزار شد.

در این مراسم مجید وفایی فرد به رویکرد ها، برنامه ها و عملکرد مرکز در چند سال اخیر اشاره داشت.

اثرات مثبت قرارداد با صنعت فولاد

غلامرضا ملاطاهری، مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو به اهمیت قراردادهای به ثمر رسیده مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و صنعت فولاد پرداخته و اظهار داشت: چنین پروژه هایی علاوه بر سود آوری، زمینه های گسترده همکاری با شرکت های مختلف را فراهم می کند.

وی همچنین به هفتمین همایش جایزه ملی بهروری معدن و صنایع معدنی ایران اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور شرکت های این حوزه در خرداد ۹۹ برگزار می شود.

در این مراسم، علی اصغر خدایاری، عضو هیات اجرایی مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با یادآوری تلاش های مرحوم شمس وهابی، رئیس سابق موسسه یونیدرو، به اهداف کلان تاسیس این مرکز اشاره کرد و بر ضرورت تغییر هویت آن از شکل امروزی خود به مجموعه ای توانمند در تصمیم گیری ها، تاکید داشت.

نامگذاری یکی از پروژه های مرکز به نام مرحوم شمش وهابی

در این مراسم، یکی از پروژه های تحقیقاتی جاری مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با موسسه یونیدرو که مرحوم شمس الدین وهابی در شکل گیری آن نقش داشت، به نام وی نامگذاری شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: