کد خبر: ۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
هر کسی انتخاب شود بهتر است کی‌روش را حفظ کند
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است حفظ کی‌روش در مقطع کنونی به نفع فوتبال است.
کفاشیان: هرکاری می‌کنم که انتخابات به تعویق نیفتد

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با رادیو ورزش، نسبت به دلایل کناره‌گیری از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من بعضی مسائل را کنار هم گذاشتم و دیدم بهتر است که حضور پیدا نکنم. احتمال دادم که شاید مشکل فوتبال من هستم. هیچ حمایتی از سمت بعضی آقایان نشد. حدود 2.5 میلیون دلار از فیفا طلب داریم و من به هیچ طریقی نمی‌توانم آن را پس بگیرم. زمین مناسبی برای تیم ملی به ما داده نشد. طبقه دوم استادیوم آزادی هم شرایط انجام مسابقات بین‌المللی را ندارد و به این دلایل تصمیم گرفتم که از ریاست فدراسیون فوتبال کنار بروم و در انتخابات شرکت نکنم.

رئیس فدراسیون فوتبال، درباره ماندن یا رفتن کی‌روش گفت: در مقطع قبلی من به کارلوس کی‌روش گفتم که از ایران برود. در مقطع قبلی که کی‌روش ماندنی شد هم گفتم که او نباید بماند اما حسنی‌خو به ما اطلاع داد که مسائل و مشکلات حل خواهد شد و به همین دلیل کی‌روش را حفظ کردیم. کی‌روش اخلاق تندی دارد اما از طرف دیگر وقتی ما با کادر فنی تسویه نمی‌کنیم و پاداش‌ها را به حساب آن‌ها واریز نمی‌کنیم و همچنین امکانات خوبی در اختیار آن‌ها قرار نمی‌دهیم. هر شخص دیگری هم جای او بود نمی‌ماند و معترض می‌شد. اما می‌دانم که کی‌روش دلش هست بماند و البته از طرفی هم نمی‌خواهد بماند.

وی افزود: هرکدام از این کاندیدا ها انتخاب شوند بهتر است که  کی‌روش را حفظ کنند. زیرا برای آوردن جانشین برای کی‌روش وقت کافی نداریم و همچنین باید از کسی استفاده کنیم که برنامه‌های او نتیجه بخش باشد. من از کارلوس کی‌روش خواستم که در مراسم قرعه کشی مقدماتی جام‌جهانی 2018 هم شرکت کند.

کفاشیان راجع به تاریخ انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و احتمال اینکه باز هم انتخابات به تعویق بیفتد تاکید کرد: من هرکاری که بتوانم انجام می‌دهم که انتخابات در 11 اردیبهشت امسال برگزار شود و به تعویق نیفتد. زیرا اگر تصمیمات فوتبال از مجرایی به غیر از مجمع گرفته شود, بازهم فوتبال کشور تعلیق می‌شود و همچنین ما زمان زیادی را از دست می‌دهیم.

وی در پایان گفت: همه باید با هم تعامل داشته باشیم که مشکلات فوتبال را حل کنیم. همانطور که من در انتخابات امسال شرکت نمی‌کنم تا تنش‌ها کمتر شود. در نهایت امیدوارم کسی که برای ریاست فدراسیون انتخاب می‌شود به فوتبال کمک کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: