کد خبر: ۱۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸
در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از 168 هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج خود را از بانک ملی ایران دریافت کردند و به خانه بخت رفتند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تعداد 168 هزار و 954 فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.


بر این اساس ارزش ریالی این تسهیلات به 53 هزار و 108 میلیارد و 835 میلیون ریال می رسد.


بانک ملی ایران در سال گذشته نیز حدود 265 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال پرداخت کرده است.


اکنون سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین 300 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 60 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است.


متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند و به هر یک از متقاضیان نیز صرفا یک مرتبه وام قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد.


لازم به ذکر است، تسهیل ازدواج جوانان با تخصیص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران است و از این رو این بانک وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و تنها با اخذ یک ضامن معتبر و سفته در تمامی شعب خود پرداخت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: