کد خبر: ۱۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از آغاز بهره‌برداری فاز اول گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو اسلام آباد غرب با سرمایه گذاری ٢٢٠ میلیون یورویی بانک صادرات ایران خبر داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان با اعلام این خبر در حاشیه مراسم بهره‌برداری از فاز اول گازی نیروگاه ٩٠٠ مگاواتی سیکل ترکیبی کلاس F در منطقه اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رضا اردکانیان وزیر نیرو، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه برگزار شد، گفت: بانک صادرات ایران تمرکز بر تامین مالی طرح‌های اولویت‌دار که بیشترین اثر بر اقتصاد کشور دارند را مورد حمایت قرار می‌دهد.
یوسفیان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی واحد یک بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو ظرفیت ٣٠٧ مگاوات تولید برق به شبکه سراسری برق افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: بانک صادرات ایران با توجه به قدمت و خصوصیت همیشگی خود علاوه بر کمک به برآورده شدن نیازهای خرد مردم، حمایت از تامین سرمایه در گردش واحدهای اقتصادی کشور و فعال‌کردن جامع و کامل آنها را در دستور کار خود دارد.
وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران در بخش سرمایه‌گذاری با توجه به محدودیت منابع، طرح‌های اولویت‌دار و ویژه در صنعت برق به عنوان طرح‌های زیربنایی را حمایت مالی کرده به نحوی که طی یک سال اخیر، نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در اسلام‌آباد غرب و نیروگاه انرژی گسترجم به حمایت این بانک به بهره‌برداری رسیده‌اند.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: تمرکز بر طرح‌ها و پروژه‌هایی که بیشترین اثر را بر اقتصاد کشور داشته باشند، به عنوان یک راهبرد در بانک صادرات ایران دنبال شده است.
وی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده در سایر حوزه‌های صنعت نیز شاهد بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی باشیم که توسط بانک صادرات ایران تامین مالی شده‌اند که از آن جمله می‌توان شرکت آلومینیوم جنوب به عنوان بزرگترین واحد تولیدی آلومینیوم خاورمیانه و شرکت پتروشیمی سبلان اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: