کد خبر: ۱۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸
تمامی هموطنان می‌توانند با نصب یا دعوت از دوستان خود برای نصب اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران در قالب طرح «همراهی» بدون قرعه‌کشی از یک میلیارد ریال جایزه این طرح در هر دوره بهره‌مند شوند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تمامی هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های عضو شبکه شتاب می‌توانند ضمن معرفی و دعوت به عضویت دوستان و سایر کاربران برای نصب اپلیکیشن «صاپ»، امتیاز کسب کرده و با تداوم این دعوت در طول دوره‌های سه‌ماهه، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال جوایز این طرح برخوردار شوند.
هموطنان می‌توانند برای برخورداری از جوایز این طرح، با نصب و عضویت در اپلیکیشن «صاپ» با ورود کد معرف، ترویج آن در سطح جامعه و تکمیل  اطلاعات مندرج در پروفایل کاربری خود مشمول این طرح شوند.
در طرح «همراهی» که در سه دوره سه ماهه از ابتدای آذرماه سال‌جاری تا پایان مرداد ماه سال ٩٩ اجرا می‌شود، ٢٠٤ کاربر (هر دوره ٦٨ نفر به مناسبت شصت و هشتمین سال تاسیس بانک صادرات ایران) دارای رتبه برتر بر اساس مجموع امتیازات کسب شده، بدون قرعه‌کشی از پنج تا ٢٠٠ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.
بر اساس این طرح، پنج نفر اول هر دوره به ترتیب ٢٠٠ میلیون ریال، ١٥٠ میلیون ریال، ٨٠ میلیون ریال، ٥٠ میلیون ریال و ٣٠ میلیون ریال جایزه دریافت خواهند کرد. نفرات شش تا ١٠ نیز هرکدام ٢٠ میلیون ریال، نفرات ١١ تا ٣٠ هر کدام ١٠ میلیون ریال و نفرات ٣١ تا ٦٨ هر یک پنج میلیون ریال جایزه می‌گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: