کد خبر: ۱۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر بر استفاده از تمامی ظرفیت های این بانک با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با نرم افزار "رمز نت" تاکید کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به این که استفاده از رمز دوم یکبار مصرف با هدف افزایش ضریب امنیت تراکنش‌های بانکی به بانک‌ها تکلیف شده است،گفت: در همین راستا بانک شهر با تولید نرم افزار"رمزنت" اجرای این طرح مهم و اثرگذار را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف قطعا باعث کاهش سوءاستفاده از اطلاعات بانکی مشتریان خواهد شد،تصریح کرد: خوشبختانه شهروندان و به ویژه مشتریان شبکه بانکی در حال حاضر به درک مخاطرات و افزایش کلاه‌برداری‌های مالی مانند فیشینگ رسیده‌اند و معتقد هستند باید در جهت ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اقدام شود.
طاهری با اشاره به برنامه ها و اطلاع رسانی های گسترده بانک شهر برای استفاده مشتریان از "نرم افزار رمزنت" ادامه داد: قطعا این نرم افزار موجب ارتقای امنیت پرداخت و کاهش مخاطرات ناشی از برداشت های غیر مجاز و سوءاستفاده از کارت های بانکی در تراکنش های اینترنتی خواهد شد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با تاکید براینکه توجه به امنیت سپرده های مشتریان و رعایت الزامات بانک مرکزی همواره در دستور کار این بانک قرار داشته و خواهد داشت،گفت: در این میان، برای مشتریانی که توانایی استفاده از نرم افزارهای موبایلی را نداشته و یا گوشی های ساده و غیرهوشمند دارند، ساز و کار استفاده از رمز دوم یکبار مصرف پیش بینی شده است که در آینده نزدیک اعلام می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: