کد خبر: ۱۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸
رایتل در تاریخ 10 و 11 آذرماه در پنجمین کنفرانس سالانه اینترنت اشیا ایران حاضر خواهد شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی رایتل، توسعه فناوری‌های نوین دیجیتال همانند اینترنت اشیا سبب شده است تا در سال‌های اخیر، فرصت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله بخش انرژی، کشاورزی و مدیریت شهری فراهم شود.

رایتل به عنوان یک  اپراتور فراهم کننده زیرساخت های مورد نیاز راهکارهای اینترنت اشیا، از طریق بازیگران حاضر در این حوزه در پنجمین کنفرانس سالانه اینترنت اشیا ایران حاضر شده است.

از جمله محورهای این کنفرانس، مدیریت هوشمند حمل و نقل با هدف ارایه راهکار یکپارچه مدیریت، موقعیت‌یابی، مشاهده‌ مسیر حرکتی و نحوه‌ فعالیت وسایل نقلیه و افراد و همچنین ارایه راهکاری جامع برای انتقال و تجمیع اطلاعات مربوط به انرژی‌های مصرفی و یا تولیدی در سطح یک سیستم به منظور مانیتورینگ، کنترل و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات است.

علاوه بر این در کنفرانس حاضر  به راهکارهای پیشنهادی به منظور مدیریت بهینه کشاورزی از طریق جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با رطوبت خاک، شرایط جوی و نیز اطلاع از شرایط مورد نیاز هر گیاه، دوره و میزان آبیاری در مزارع و گلخانه‌ها پرداخته خواهد شد.

این کنفرانس در تاریخ 10 و11 آذر ماه در محل موسسه مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی- خیابان ایران شناسی- خیابان نهم برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: