کد خبر: ۱۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸
در آیین رونمایی از طرح یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی شرکت مس مطرح شد:
رییس هیات عامل ایمیدرو عملکرد اثربخش شرکت ملی مس در بخش های اکتشاف، تولید، فروش و تعریف طرح های جدید را در راستای اقدامات توسعه ای این شرکت خواند و گفت: منابع حاصل از سود شرکت مس، صرف توسعه در این حوزه خواهد شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور که در آیین رونمایی از سیستم یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی شرکت مس سخن می گفت افزود: تعریف طرح های توسعه شرکت مس به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان و جذابیت سهم این شرکت در بورس برای سهامداران، حاکی از عملکرد درست این مجموعه در بخش معدن و صنایع معدنی و همچنین اقتصاد دارد.
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه تحریم ها باعث شده تا بیشتر از توان داخلی بهره ببریم، اظهار داشت: به همت شرکت صنایع ملی مس و در قالب سامانه جامع مالی که بومی سازی شده است، می توان ارتقای شفافیت و رضایت را شاهد بود.
وی با بیان اینکه نگاه مدیریت شرکت مس توسعه ای است گفت: رونمایی از این طرح موجب می شود از معدن تا محصول و زمانیکه قیمت تمام شده محصول مشخص باشد، تصمیم گیری درست برای مسوولان تسهیل شود.

سرمایه گذاری برای خلق ثروت
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شرکت مس منابع حاصل از سود شرکت را صرف سرمایه گذاری خواهد کرد و این رویه درستی در جهت خلق ثروت برای شرکت خواهد بود.
غریب پور با بیان اینکه ایمیدرو در تحقق اهداف این حوزه، در کنار شرکت مس است افزود: ایمیدرو با شرکت مس در سرمایه گذاری در طرح های توسعه این مجموعه به توافق رسیده است. این روند در سایر شرکت ها نیز عملیاتی خواهد شد.

اکتشافات جدید شرکت مس
رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اکتشافات انجام شده در حوزه مس اعلام کرد: شرکت مس اقدامات قابل توجهی در بخش اکتشاف به ویژه در منطقه سونگون داشته است.
وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه اکتشاف محدوده های با ظرفیت استان سیستان و بلوچستان، شرکت مس به معنای واقعی ملی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: