کد خبر: ۱۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور ،سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی به اتفاق موسی اسلامیان رئیس و دیگر مسولان اداره امور شعب استان البرز، از شعب آسیب دیده در جریانات و رویدادهای اخیر در سطح استان البرز بازدید و از نزدیک در جریان میزان خسارات وارده و اقدامات بازسازی ، نوسازی و راه اندازی مجدد شعب یاد شده قرار گرفتند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،عضو هیات مدیره بعد از بازدید از شعب مذکور ، با حضور در شعبه ممتاز جهانشهر با مسئولان ، همکاران و تنی چند از مشتریان دیدار و گفتگو کرد . وی در این دیدارضمن دادن اطمینان خاطر به مشتریان اظهار داشت: قطعا بانک ملی ایران پاسخگوی اعتماد مردم خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و همه سعی ما بر این است که بدون وقفه و در سایر شعب در سطح استان ، خدمات بانکی را به نحو مطلوب ارائه نماییم .
ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران ، از آنها خواست که با شکیبایی و حسن برخورد پذیرای مشتریان بوده و در جهت استفاده از خدمات نوین و الکترونیکی به مشتریان تلاش کنند تا مشتریان بدون ضرورت حضور در شعبه ، خدمات خود را در کمترین زمان و به نحو مطلوب دریافت نمایند .

همچنین عضو هیات مدیره بانک در ادامه سفر خود به استان البرز، در  نشست هم اندیشی اداره امور شعب این استان که با شرکت مسئولان، کارشناسان و تعدادی از همکاران اداره امور شعب استان برگزار گردید ،حضور یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: