کد خبر: ۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۸
معاون وزیر راه و شهرسازی:
اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف شهری، مسکن، مقاوم سازی و تامین مسکن ارزان قیمت در اولین نشست هیات اجرایی مجمع عمومی برنامه اسکان بشر ملل متحد در نایروبی ارایه شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در حاشیه اولین نشست هیأت اجرایی مجمع عمومی برنامه اسکان بشر ملل متحد در نایروبی با خانم میمونا محد شریف، معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیراجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وی ضمن اعلام حمایت از برنامه استراتژیک هبیتات برای سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ به تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف شهری، مسکن، مقاوم سازی و تامین مسکن ارزان قیمت پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی، آمادگی کشورمان برای به اشتراک‌گذاری تجارب ایران‌ در زمینه‌های تولید و عرضه مسکن برای گروه‌های درآمدی متوسط و پایین و مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن به ویژه مسکن روستایی از طریق همکاری نزدیک با هبیتات را اعلام کرد.

در این دیدار معاون دبیرکل سازمان ملل نیز ضمن تاکید بر لزوم استفاده از تجارب جهانی به‌ ویژه تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مقابله با آثار بلایای طبیعی مانند زلزله از حمایت‌های ایران از برنامه اسکان بشر ملل متحد قدردانی کرد.

شایان ذکر است که جمهوری اسلامی ایران میزبان دفتر کاهش آثار بلایا، اسکان بشر ملل متحد است. این دفتر در چارچوب برنامه‌ها و زمینه‌های کاری هبیتات و در همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اقدام به اجرای طرح‌ها و پروژهای مشترک در زمینه‌های شهرسازی، مقاوم‌سازی بیمارستان‌ها و ... می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: