کد خبر: ۱۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بانک سینا عنوان کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک را کسب کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این کنفرانس بین المللی، با مشارکت شبکه تلویزیونی ایران کالا و کمیسیون انجمن های علمی کشور و حضور بیش از یک هزار نفر از دانشجویان، اساتید، مدیران حوزه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک و با سخنرانی محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد، عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، برات قبادیان، معاونت پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد جلالی، دبیر کمیسیون انجمن های علمی کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
در این رویداد که با ارائه مقالات تخصصی، برگزاری سخنرانی های کلیدی و همچنین برگزاری پانل تخصصی استراتژی های توسعه صندوق های بازنشستگی کشور همراه بود، از بانک سینا به عنوان کسب و کار پیشرو در پیاده سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی سال 98 کشور، تجلیل شد.
سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک به همت انجمن مدیریت راهبردی ایران و با مشارکت شبکه تلویزیونی ایران کالا و کمیسیون انجمن های علمی کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: