کد خبر: ۱۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸
باجه بانک کشاورزی طی مراسمی با حضور عضوهیئت مدیره در بیمارستان سلامت فردا تهران افتتاح شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ، فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در آئین افتتاح باجه بانک کشاورزی در بیمارستان سلامت فردا تهران گفت: بانک کشاورزی طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با افتتاح این واحد بانکی سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

فنودی با ابراز خرسندی از همراهی نام بانک کشاورزی در کنار واحدهای درمانی معتبر کشور افزود: بانک کشاورزی با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در بخش های مختلف همواره آمادگی ارائه خدمات مناسب با توجه به نیازهای این مجموعه را دارد تا همکاری های آتی در راستای کمک به بخش بهداشت و درمان جامعه افزایش پیدا کند.

دکتر شیروانی رییس هیات مدیره بیمارستان سلامت فردا نیز با قدردانی از خدمات بانک کشاورزی در افتتاح و راه‌اندازی این بیمارستان گفت: با حمایت بانک کشاورزی و به منظور ارائه خدمات جامع و نوین در حوزه سلامت با رویکرد درمان سرطان مبتنی بر ارزش های انسانی این بیمارستان راه اندازی شده است و ما  همکاری خود با این بانک را پیوسته ادامه می‌دهیم.

در این مراسم مسعود جلالیان مدیرامور اعتباری و بانکداری شرکتی، فریدون بهبهانی مدیرامور شعب تهران بزرگ، منوچهرنبی رییس اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و جمعی از کارشناسان حضور داشتند.

باجه سلامت فرداتحت پوشش شعبه شهرآرا تهران فعالیت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: