کد خبر: ۱۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸
​بانک صادرات ایران به 50 اثر برتر دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی در رده سنی 5 تا 12 سال با عنوان «پوپک دانا»، با شعار «بخوانیم، بفهمیم، بگوئیم» جوایز نقدی اهدا کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «پوپک دانا» که با حمایت بانک صادرات ایران و با حضور سیدکاظم مرتضوی اسکوئی، معاون طرح و برنامه این بانک برگزار شد، به 3 نفر برنده سطح طلایی، 12 نفر برنده سطح نقره‌ای، 15 نفر برنده سطح برنزی و 20 نفر در سطح شایسته تحسین، جوایزی شامل تندیس، لوح سپاس، هدیه نقدی و اشتراک یک تا شش‌ماهه رایگان فیلیمو اهدا شد.

بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و پشتیبانی از بخش‌های مختلف فرهنگی کشور و به‌ویژه کمک به اهالی قلم، برگزاری دومین دور مسابقه بزرگ کتابخوانی در رده سنی 5 تا ١٢ سال با عنوان «پوپک دانا» با شعار «بخوانیم، بفهمیم و بگوییم» را در مشارکت با موسسه خانه کتاب مورد حمایت قرار داد و از میان 580  اثر رسیده، به 50 اثر برتر به انتخاب هیئت داوران جوایزی تعلق گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه، باید یک جلد کتاب به سلیقه خود به غیر از کتب درسی و کمک درسی را انتخاب و خلاصه آن را جلوی دوربین بیان می‌کردند و فیلم کوتاه حداکثر ١٢٠ ثانیه آن را به دبیرخانه این مسابقات ارسال تا در قرعه‌کشی بزرگ «پوپک دانا» شرکت داده می‌شدند.

در این مراسم که 29 آبانماه در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار شد، مدیر و معاون شعب مرکز تهران و معاون اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران نیز حضور داشتند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: