کد خبر: ۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸
واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی میان مردم با مسئولان بانک، رویکرد جدیدی را برای تعامل بیشتر مدیران و مشتریان خود اتخاذ کرده است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس ضمن اینکه کارشناسان این مرکز در طول ایام هفته پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک هستند، در رویکرد جدید به منظور تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک با مشتریان و کارکنان نیز فراهم شده به طوری که در بعد برون سازمانی، ارتباط مستقیم مردمی در فواصل زمانی متفاوت انجام شده و بزودی برنامه زمان بندی مستمری نیز در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.
علاوه بر این در بخش هایی نظیر حوزه ی اعتباری بدلیل حجم بالای انتظارات و نیازها امکان ارتباط با مسئولان و کارشناسان اعتباری در سطوح مشتریان اعتباری و تسهیلاتی و تولیدکنندگان درحال اجرا می باشد.

در بخش درون سازمانی نیز به طور مرتب مدیران بخش های مختلف بر اساس زمان بندی های انجام شده و با اطلاع رسانی قبلی پاسخگوی دغدغه های کارکنان می باشند تا به نحو مطلوب ارتباط بین مدیران و کارکنان افزایش یافته و مدیران و تصمیم گیران در فضایی منطبق با واقعیت جاری در سازمان اقدام به تصمیم گیری نمایند.

 اگرچه کارشناسان واحد ارتباط مردمی همواره پاسخگوی مشتریان ارجمند هستند اما بانک ملی ایران بر اساس رسالت حمایتی خود از آحاد جامعه و بعنوان یک بانک برخواسته از مردم و پاسخگو به مردم، سعی دارد با استفاده از این شیوه  هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و ایده های آنها برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی را به گوش مسئولین برساند.

لازم به ذکر است، مشتریان ارجمند می توانند با شماره 64140-021 مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران از ساعت 8 تا 22 ارتباط برقرار و موضوعات خود را مطرح کنند و در روزهای اعلامی نیز با مسئولان به طور مستقیم به گفتگو بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: