کد خبر: ۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران بدلیل داغ بودن بازار نصب رمزهای یکبار مصرف هشدار داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بنابر اطلاعات رسیده، بدلیل الزام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر الزام دارندگان رمز دوم به استفاده از رمزهای پویا و متنوع بودن روش های بانکها برای در اختیار گذاشتن این رمزها ، کلاهبرداران با شگردهایی در تلاش اند تا از این فضا جهت دریافت اطلاعات کارت اقدام نمایند.
بانک ملی ایران ضمن توصیه به مشتریان خود مبنی بر فعال سازی هر چه سریعتر رمز یکبار مصرف بدلیل احتمال  «فیشینگ» و سرقت اطلاعات حساب های بانکی تاکید کرد فعال سازی برنامه ی رمز یکبار مصرف 60  صرفا از طریق دانلود از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir صورت گرفته و از هیچ صفحه ی دیگری اقدام به دانلود و نصب نگردد.
گفتنی است مشتریان این بانک که دارای گوشی هوشمند نمی باشند می توانند با استفاده از کد دستوری #60*737*  اقدام به دریافت رمز یکبار مصرف نمایند.
شایان ذکر است روش گام به گام  فعال سازی هر دو روش دریافت رمز یکبارمصرف در سایت این بانک  به آدرس www.bmi.ir   قابل دسترسی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: