کد خبر: ۱۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE۲۰۱۹ ، با حضور دکتر معمارنژاد و مدیرعامل بانک و جمعی از مدیران و مسوولان سایر بانک های کشور از تمبر یادبود پنجمین دوره ITE۲۰۱۹ رونمایی شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دقایقی پیش پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019 با حضور غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر مقامات بلندپایه اقتصادی، بانکی و فناوری و همچنین رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن در محل مجتمع نمایشگاهی گفتگو واقع در بوستان گفتگو افتتاح شد.

این رویداد بزرگ فناورانه با رویکرد بین المللی و با هدف توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی در عرصه بانکداری، پرداخت، فناوری فین تک و شهر هوشمند، از 28 الی 30 آبان دایر و پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

نمایشگاه تراکنش یک نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در زمینه فناوری اطلاعات صنایع مالی در ایران است که با مشارکت زنجیره تامین تراکنش و حمایت سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی، توسط مرکز فابا(فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک) به عنوان کانون تصمیم‌سازی و محور تعامل صنعت بانکداری و پرداخت ایران، برگزار می‌شود.

گفتنی است ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن به همراه جمعی دیگر از داوران، چهار فرد را شامل دو پیشکسوت بانکی، یک شخصیت فعال در صنعت پرداخت و یکی از افراد موثر در حوزه فناوری‌های مالی، از میان اسامی پیشنهادی فعالان این حوزه به عنوان چهره‌های ماندگار انتخاب کردند که از این چهره‌های برگزیده، همزمان با افتتاح پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در روز 28 آبان ماه تقدیر خواهد شد.

همچنین در این مراسم با حضور دکتر معمارنژاد و مدیرعامل بانک و جمعی از مدیران و مسوولان سایر بانک های کشور از تمبر یادبود پنجمین دوره ITE2019 رونمایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: