کد خبر: ۱۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
عضو هیئت‌مدیره خبر داد:
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) بانک صادرات ایران خبر داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقلد از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، امیر یوسفیان با اعلام این خبر اظهار کرد: بانک صادرات ایران در جهت تسهیل و تأمین نیازهای تسهیلاتی مردم و مشتریان، هر چند ماه یک طرح جدید را معرفی می‌کند که جدیدترین طرح با عنوان «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) را برای ارائه تسهیلات حداکثر تا دو میلیارد ریالی و بدون ضامن با نرخ سود صفر درصد عملیاتی کرد.
وی افزود: متقاضیان حقیقی و حقوقی می‎توانند در چارچوب این طرح، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، تا میزان ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده خود را با نرخ سود صفر درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ٦٠ ماهه ظرف حداکثر ٤٨ ساعت و بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند.
یوسفیان با تأکید بر اینکه سقف تسهیلات فردی برای افراد حقیقی در این طرح دو میلیارد ریال در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: بر اساس طرح «تبسم»، اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. ضمن اینکه اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفردرصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات ایران معرفی کنند.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اعلام کرد: علاوه بر طرح موصوف، بانک صادرات ایران قبلاً در قبال سپرده‌گذاری، دو طرح ٦٧ (اعطای تسهیلات با نرخ شش درصدی به پشتوانه سپرده هفت درصدی) و طرح اعتبار سپهر (اعطای تسهیلات با نرخ ١٨ درصدی به پشتوانه سپرده ١٥ درصدی) را برای مشتریان عزیز رونمایی کرده که الحمدلله مورد استقبال قرار گرفته که طرح «تبسم» نیز به این گروه اضافه می‌شود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: