کد خبر: ۱۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
مدیرعامل بانک‌ مسکن در سفر به استان یزد، اهتمام و تلاش کارکنان در راستای تحقق اهداف را موجب افزایش بهره وری و بازدهی شعب دانست.
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن به همراه مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت و مدیر امور پشتیبانی و ساختمان جهت شرکت در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور و همزمان با آغاز هفته وحدت به استان یزد سفر کردند.

در حاشیه این سفر مدیرعامل و مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت در این سفر از شعب زارچ، تفت، صفاییه یزد، مرکزی یزد و مهریز بازدید و با کارکنان و تعدادی از مشتریان این شعب گفتگو کردند.

ابوالقاسم رحیمی انارکی در جریان بازدید از این شعب، ضمن تاکید بر موضوع بهره وری گفت: با توجه به ضرورت ارتقای عملکرد شعب و همچنین تحقق برنامه بهینه سازی توزیع جغرافیایی شعب بانک و تعطیلی یا ادغام شعب زیان ده بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک و اهمیت و نقش ارتقای عملکرد شعب در افزایش بهره وری ، انتظار می رود مدیریت های شعب جهت بهره مندی مطلوبتر از امکانات و شبکه موجود، اهتمام لازم را معمول دارند.

مدیرعامل اهتمام و تلاش کارکنان در راستای تحقق اهداف، مخصوصا جذب منابع بالاخص منابع کم هزینه و ارزان قیمت، وصول مطالبات، ارایه خدمات کارمزد محور و کاهش هزینه ها را موجب افزایش بهره وری و بازدهی شعب دانست.

ابوالقاسم رحیمی انارکی با اشاره به اینکه بانکداری آینده به سوی بانکداری الکترونیک و دیجیتال پیش خواهد رفت گفت: در حوزه انتخاب یا ساخت شعب باید به تناسب حجم فعالیت شعبه و فضای شعبه توجه ویژه ای شود، زیرا توسعه فضای فیزیکی شعب موجب بالارفتن هزینه و کاهش بهره وری آن خواهد شد که این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیرعامل در جریان بازدید از شعب مذکور در خصوص مسائل مطرح شده توسط شعب از قبیل پیگیری مطالبات کلان استان، بررسی امکان مجدد تسهیلات روستایی از مزایای بخشودگی ماده 2 تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال1395 و ارایه تمهیداتی جهت ایجاد رونق در حساب های صندوق پس انداز مسکن یکم سخن گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: