کد خبر: ۱۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به اهالی فرهنگ و جامعه دانشگاهی کشور،گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به آحاد جامعه، تسهیلات ویژه ای برای اساتید دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور در نظر گرفته شده است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به جزئیات این طرح تسهیلاتی،افزود: اعضای هیأت علمی و اساتید رسمی، پیمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری , مدیران و روسای دانشگاه ها می توانند از تسهیلات ویژه این بانک بهره مند شوند.
وی افزود: جامعه دانشگاهی کشور می توانند علاوه بر دریافت تسهیلات به صورت کارت اعتباری و در قالب عقد مرابحه از تسهیلات تعمیرات و بازسازی مسکن و تامین ودیعه مسکن برای مستاجران نیز استفاده کنند.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: تسهیلات در قالب عقد مرابحه تا سقف 5‏/1 میلیارد ریال، تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن در قالب عقد مرابحه تا سقف 5‏/1میلیارد ریال، تسهیلات تامین ودیعه مسکن برای مستاجران در قالب عقد مرابحه تا سقف 2 میلیارد ریال ، در این طرح برای اساتید پیش بینی شده است.
وی با اشاره به مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات اظهار کرد: برای کارت اعتباری حداکثر 36 ماه در اقساط ماهیانه ، تعمیر و بازسازی مسکن حداکثر 60 ماه در اقساط ماهیانه و تامین ودیعه مسکن نیز حداکثر 60 ماه در اقساط ماهیانه در نظر گرفته شده است.
طاهری تاکید کرد: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات دریافت این تسهیلات، می توانند به تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: