کد خبر: ۱۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس:
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تلاش می کنیم تا در سال رونق تولید با جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی، قدم های محکمی را در مسیر افزایش تولید و صادرات و رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی برداریم.

قدم های محکمی را در مسیر افزایش تولید و صادرات برداشته ایم

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس درمورد میزان سرمایه گذاری های انجام شده دراین منطقه گفت: 99 طرح سرمایه گذاری در نیمه نخست امسال به تصویب رسید که در 6 ماه نخست امسال این تعداد طرح در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسیده است.

صفر شاسفند افزود: این تعداد شامل دو هزار و 664 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و 208 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی می شود که از این مقدار سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدماتی و تجاری به تصویب رسیده است.

اوبا اشاره به مشوق های سازمان منطقه آزاد ارس برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار یکی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد ارس است و تلاش می کنیم تا در سال رونق تولید با جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی، قدم های محکمی را در مسیر افزایش تولید و صادرات و رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی برداریم.
منبع: قلم نیوز
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: