کد خبر: ۱۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بازسازی و مقاوم سازی دو میلیون مسکن در کشور خبر داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت الاسلام محمدعلی رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد: فعالیت‌های دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سه حوزه نظارت بر انجام امور، فعالیت‌های فرهنگی در تمام سطوح و انجام برنامه‌های فرهنگی برای خانواده کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی احداث مسکن برای محرومان را از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و افزود: اجرای طرح هادی و بهسازی و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از دیگر فعالیت‌های بنیاد مسکن است.

حجت‌الاسلام رضایی از بازسازی و مقاوم سازی دو میلیون مسکن در کشور خبر داد و گفت: یک میلیون واحد مسکونی دیگر در کشور نیاز به مقاوم سازی دارد و بازسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بازسازی ۱۶ هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده سال جاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره و یادآور شد: یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن انجام فعالیت‌ها توسط مردم است.

توجه بنیاد مسکن به مقاوم سازی بناها مهم است

آیت الله رسول فلاحتی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های بنیاد از آغازین روزهای تشکیل آن اظهار کرد: اوج و نماد فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زلزله بم مشاهده شد البته فعالیت بنیاد مسکن در زلزله رودبار نیز مشهود بود.

وی بر استحکام زیربنا در احداث واحدهای مسکونی تاکید و افزود: با توجه به اینکه کشور ایران در مسیر گسل زلزله قرار دارد استحکام سازی و توجه به زیربناها در استحکام سازی حائز اهمیت است.

امام جمعه رشت، خواستار توجه ویژه مردم به استحکام سازی بناها شد و بیان کرد: بیشترین کشته‌ها در زلزله رودبار و بم ناشی از بی‌توجهی به زیربناها در ساخت وسازها بود.
آیت الله فلاحتی در ادامه به مهاجرت طلبه‌ها از قم به دیگر مناطق کشور برای ترویج مبانی دینی اشاره و خاطرنشان کرد: می‌طلبد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث واحدهای مسکونی برای طلاب در مناطق مختلف توجه ویژه داشته باشد زیرا حضور طلبه‌ها و روحانیون بین مردم تاثیرگذار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: