کد خبر: ۱۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی استان در آینده نزدیک خبر داد .
به گزارش قلم نيوز و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد صدیق ثابتی گفت : طرح اقدام ملی به عنوان جدی ترین طرح تولید مسکن در دولت دوازدهم است ، در این طرح تولید ۴۰۰هزار واحد مسکونی در دستور کار است که از این تعداد تولید ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید ، تولید ۱۰۰واحد به عهده بنیاد مسکن و تولید ۱۰۰ هزار آن نیز به عهده شرکت بازآفرینی در شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر است .

ثابتی ادامه داد : این طرح در ۱۰ استان کشور از جمله استان کردستان آغاز خواهد شد .

وی با اشاره به چهار شرط بعدی ثبت نام متقاضیان گفت : داشتن تاهل ، نداشتن مالکیت ، داشتن سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر محل ثبت نام و استفاده نکردن از تسهیلات و مزایایی همچون زمین ، وام یارانه ای از شرایط ثبت نام است .

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان خاطر نشان کرد : ثبت نام واجدین شرایط از روز شنبه ۱۸ آبان ماه در چهار استان آغاز شده و در آینده نزدیک در استان کردستان نیز شروع خواهد شد .

وی تاکید کرد : ثبت نام از متقاضیان بصورت سراسری و از طریق سایت www.tem.mrud.ir انجام خواهد شد و متقاضیان محترم از مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی خودداری نمایند .

ضمنا پذیرش متقاضیان سایت براساس ظرفیت مشخص شده استان و براساس واجدالشرایط بودن و اولویت ثبت نامی می باشد .

در ضمن برای دریافت آخرین اطلاعات از طرح اقدام ملی تولید مسکن میتوانید به سایت اداره کل راه و شهرسازی کردستان به آدرس Kurdistan.mrud.ir مراجعه فرمایید .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: