کد خبر: ۱۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با بیان اینکه ساختمان هیچ شعبه و باجه‌ای در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی آسیب ندیده است، گفت: تمامی شعب و باجه‌های بانک‌ها در این مناطق آماده خدمات رسانی هستند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از ایبنا، علیرضا قیطاسی با بیان این مطلب افزود: پیگیری‌های به عمل آمده بعد از وقوع زلزله روز جمعه در استان آذربایجان شرقی نشان می‌دهد که هیچ یک از شعب و باجه‌های بانک‌ها در مناطق زلزله زده آسیب ندیده‌اند و تمامی آنها آماده ارایه خدمات به هموطنان هستند.

وی افزود: روز دوشنبه هفته جاری نیز جلسه مدیران بانک‌های شورای هماهنگی استان آذربایجان شرقی با محوریت خسارت‌های وارد شده به مناطق زلزله زده و همچنین بررسی همکاری‌ها و کمک‌های لازم برگزار خواهد شد.

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تصریح کرد: براساس آخرین آمار ارایه شده از سوی استانداری آذربایجان شرقی در زلزله روز جمعه، حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی که بیشتر ساختمان‌های روستایی، قدیمی یا گِلی بوده‌اند، آسیب دیده‌اند و هیچ موردی از خسارت به شعب یا باجه‌ها اعلام نشده است.

زمین‌لرزه بامداد جمعه در آذربایجان‌شرقی به مرکزیت شهر «ترک» شهرستان میانه در ۱۶۰ کیلومتری جنوب تبریز ۶ فوتی و ۱۲ بستری داشته است و روستای «ورنکش» بیشترین آسیب را در این حادثه دید به طوری که ۳۰ واحد مسکونی آن به طور کامل تخریب شدند.

خبرها از اسکان همه زلزله‌زدگان و تداوم امدادرسانی به اهالی ۶ شهر و ۱۴۵ روستای زلزله‌زده حکایت دارد. دستگاه‌های خدمات رسان در این مناطق فعال هستند هرچند که تاکنون۱۵۳ پس لرزه در منطقه گزارش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: