کد خبر: ۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت رفاه از برقراری بیمه بیکاری کارگرانی که بر اثر زلزله واحدهای آنان آسیب دیده است، خبر داد.

میرهادی قره سید رومیان از دستور ویژه وزیر رفاه برای رسیدگی به زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: از سوی محمد شریعتمداری وزیر رفاه به عنوان نماینده ویژه در خصوص رسیدگی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی معرفی شده‌ام و پس از دستور وزیر رفاه به همراه مدیرکل امور استان‌ها در حال عزیمت به  آذربایجان شرقی هستیم.

وی افزود: تمام توان این  وزارتخانه را در کم کردن آلام مردم عزیز آن منطقه به کار می‌گیریم و وزیر رفاه دستور بسیج تمامی امکانات را داده است.

قره سید رومیانی ادامه داد: تا ساعاتی دیگر وارد استان خواهیم شد و در جلسات و بازدیدها به صورت فوری نیازهای مربوط قابل تأمین در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را رفع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تمام ارکان وزارتخانه آماده خدمت و کمک رسانی هستند، گفت: حسب دستور آنی وزیر،کارگرانی که در اثرزلزله واحدهای آنان آسیب دیده‌اند بلافاصله تحت حمایت بیمه بیکاری قرار گرفته و مقرری به آنان پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام ادارات کل وزارتخانه و مجموعه‌های مرتبط در استان در حالت آماده‌باش هستند که تمام وقت به رفع نیازها بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: