کد خبر: ۱۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸
رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید، گفت: با توجه به نیازهای واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش پیشنهاد می‌شود بانک‌ها گروه‌های ویژه‌ای زیر نظر مدیر عامل تشکیل داده و واحدهای نیازمند نقدینگی را شناسایی و تامین کنند.
به گزارش روز سه‌شنبه بانک مرکزی، «عبدالناصر همتی» اضافه کرد: بانک مهمترین نهاد برای جذب پس‌اندازهای مردم است و سپرده‌گذاران عمده آن صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند و سهم سپرده‌گذاری مردمی در سپرده‌ها بسیار قابل ملاحظه است.

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به اقداماتی که بانک‌ها در خروج از بنگاهداری انجام می‌دهند بر تداوم روند این واگذاری‌ها تاکید کرد.

 وی همچنین بر اهمیت نقش بانک‌ها در تامین مالی طرح‌های بزرگ اشاره و با توجه به شرایط اقتصادی کشور اهمیت پشتیبانی از تولید را مورد تاکید قرار داد.

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رونق تولید، گفت: با توجه به نیازهای واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش پیشنهاد می شود بانک‌ها گروه‌های ویژه‌ای زیر نظر مدیرعامل تشکیل داده و واحدهای نیازمند نقدینگی را شناسایی و تامین کنند.

جلسه دوره‌ای عبدالناصر همتی با مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری صبح امروز (سه شنبه) در محل بانک مرکزی برگزار شد که در این جلسه، موضوعات مختلف از سوی مدیران عامل بانک‌ها مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: