کد خبر: ۱۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بر اساس گزارش مالی منتهی به مهر ماه ۱۳۹۸، ترکیب سپرده‌های بانک کارآفرین طی ۷ ماه گذشته بهبود چشمگیری یافته است.

ترکیب سپرده‌های این بانک طی ۷ ماه اول سال جاری، به سمت سپرده‌های کم‌هزینه تمایل داشته و نرخ قیمت تمام شده پول روند کاهشی داشته است. در راستای سیاستگذاری‌های صورت گرفته مبنی بر بهبود و ارتقای عملکرد کلی بانک، هدف‌گذاری ویژه‌ای برای حذف منابع گران‌قیمت صورت گرفته است. به همین دلیل یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی شعب این بانک علاوه برجذب منابع، توجه به این عامل می‌باشد. از مهم‌ترین مزایای حذف منابع گران‌قیمت، کاهش نرخ تمام‌شده پول است که در نهایت موجب پایین آمدن نرخ سود تسهیلات و رونق اقتصادی می‌شود.

شایان ‌ذکر است که بانک کارآفرین بانکی خوش‌نام، سرآمد و ممتاز در ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی است. ارائه خدمات به شرکت‌ها، مؤسسات و مجموعه‌های دارویی و غذایی در برنامه کاری این بانک قرار دارد تا مردم عزیز کشورمان در این دو بخش حیاتی و مهم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

راهبرد ارائه سهل‌تر خدمات ارزی به مشتریان در بخش‌هایی همچون صدور حوالجات، اعتبارات اسنادی، ضمانت‌نامه‌های ارزی ریالی و… در سال جاری در اولویت کاری این بانک قرار گرفته و این مسئله موجبات رضایت بیشتر به‌ویژه در بخش ارزی را فراهم کرده است.

همچنین این بانک در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم، علاوه بر ادامه روند اعطای تسهیلات بر اساس روال سال‌های قبل، با متنوع‌تر کردن سبد تسهیلاتی، ارائه تسهیلات خرد را در سال ۹۷ و از ابتدای سال جاری تاکنون در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

اعطای تسهیلات مرابحه در قالب طرح تندیس و با نرخ سود سالیانه ۵ درصد، ارائه تسهیلات به کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط، ارائه تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی و همچنین ارائه تسهیلات جعاله تعمیر مسکن به کلیه اشخاص حقیقی، از جمله برنامه‌هایی است که در این بانک با قوت دنبال می‌شود.

همچنین این بانک متناسب با نیازهای مشتریان خود، اقدام به توسعه سبد تسهیلاتی به مشتریان و هم‌وطنان عزیز نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: