کد خبر: ۱۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸
مدیرعامل منطقه آزاد قشم درمورداولویت و میزان سرمایه گذاری ها درمنطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای امسال تاکنون اغلب مجوزهای فعالیت اقتصادی در سه بخش صنعتی، تجاری و خدماتی صادر شده است که از بین این مجوزها، اولویت مورد مربوط به بخش صنعتی، سپس بخش خدماتی و بعد از آن تجاری بوده است .
اولویت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم
مدیرعامل منطقه آزاد قشم درمورداولویت و میزان سرمایه گذاری ها در سالجاری درمنطقه آزاد قشم به خبرنگار قلم نیوز گفت: از ابتدای امسال تاکنون اغلب مجوزهای فعالیت اقتصادی در سه بخش صنعتی، تجاری و خدماتی صادر شده است که از بین این مجوزها، اولویت مورد مربوط به بخش صنعتی، سپس بخش خدماتی و بعد از آن تجاری بوده است .

حمیدرضا مومنی با اشاره به رشد دو درصدی مجوزهای تمدید شده در چهارماهه نخست امسال نسبت به این مدت در سال گذشته، توضیح داد: از ابتدای امسال بیشتر مجوزها برای تمدید بیشتر در بخش های صنعتی ، خدماتی و تجاری بوده اند. 

مومنی بیان کرد: درحال حاضر مراحل ساخت، پیشرفت و برداشت محصول چند مزرعه میگو که در حوزه ارزآوری کشور فعالیت دارند درحال انجام است که تا کنون با زیر کشت بردن 28 استخر پرورش میگو  توانسته 700 هزار دلار ارزآوری کند که در حال حاضر چهار مزرعه پرورش میگو در جزیره قشم در چرخه تولید قرار دارند و پنج مزرعه نیز پس از تکمیل مراحل ساخت به چرخه تولید می رسند.
 





منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: