کد خبر: ۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
/تبدیل علم به ثروت؛ اقدام و عمل/
رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: ایجاد شهرک‌های فنی آزاد گامی برای تحقق شعار اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل است.
ایجاد شهرک‌های فنی آزاد، گامی برای تحقق شعار سال

دکتر علی فیروزنیا با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال گذشته پروژه ایجاد شهرک های فنی در منطقه گلستان شهر بجنورد کلنگ زنی شد، افزود: ساخت این پروژه نیز آغاز شده و در مدت زمان مشخص شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ساخت ساختمان مرکز رشد در چهار طبقه از دیگر مواردی است که به منظور تحقق شعار سال در حال انجام است که هدف از احداث آن استقرار شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد می باشد.

فیروزنیا اظهار کرد: دانشجویان و فارغ اتحصیلان صاحب ایده می‌توانند در این مراکز حضور یابند و ایده‌های خود را تبدیل محصول کنند.

رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان‌شمالی در ادامه تصریح کرد: این دانشگاه از تمامی افراد صاحب ایده برای اینکه بتوانند آن‌ها را تبدیل به محصول و سپس عرضه کنند، حمایت خواهد کرد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال برای اینکه محصولات تولیدی به فروش برسند باید با ارگان و سازمان‌های مختلف تفاهم‌نامه و قراردادهایی منعقد شود و تاکنون چه تعداد قرار داد و تفاهم‌نامه منعقد شده است، توضیح داد: تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌هایی مختلف منعقد شده اما بیشتر آن‌ها منتج به قرار داد نشده است.

وی تاکید کرد: بیشتر تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: