کد خبر: ۱۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی توجه به نوآوری را عاملی مهم برای بهبود روزافزون شاخص‌های سودآوری دانست و ابراز امیدواری کرد که شرکت گلتاش به عنوان نماد نوآوری و عرق به صنعت و تولید شناخته شود.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، دکتر سیدمهدی سدیدی صبح روز چهارشنبه یکم آبان ماه با همراهی صادق الحسینی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و معاونین و مدیران گروه توسعه ملی از شرکت گلتاش واقع در اصفهان بازدید کردند. در این مراسم، یزدان کرمی مدیرعامل شرکت گلتاش گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد.

مدیرعامل گروه توسعه ملی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در شرکت گلتاش، توجه به نوآوری را عاملی مهم برای بهبود روزافزون شاخص‌های سودآوری دانست و افزود: بیشتر کارکنان شاغل در شرکت گلتاش از استان اصفهان هستند و بهره‌گیری از توان نیروهای بومی به خوبی اجرا شده است؛ این در حالی است که اصفهان در تراز صنعت کشور به نوآوری و عرق به صنعت و تولید شناخته می‌شود و امیدوار هستیم که شرکت گلتاش نیز همین نقش را در تولید و توسعه کشور ایفا کند.

سدیدی با تاکید بر لزوم حفظ انسجام مجموعه گلتاش، اضافه کرد: اراده‌های راسخ و نگاه‌های اقتصادی می‌تواند به بهبود وضعیت بیانجامد و در این راه گام‌های مناسبی برداشته شده است.

مدیرعامل وبانک کارکنان این شرکت را به وابستگی به اصالت برند گلتاش دعوت و اظهار کرد: این کارخانه بیش از ربع قرن است که در مجموعه بهشهر حضور دارد.
وی ضمن خیرمقدم به صادق الحسینی به عنوان مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر، تاکید کرد: ان‌شاالله با مدیریت الحسینی شاهد اتفاقات مثبت بیشتری در شرکت توسعه صنایع بهشهر خواهیم بود.

سدیدی با ابراز امیدواری برای افزایش سهم بازار گلتاش با تلاش بیشتر، افزود: قطعا توسعه صنایع بهشهر در سیاست‌های خود برای هلدینگ شوینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

در ادامه، الحسینی سابقه و تعهد را صفت بارز کارکنان گلتاش دانست و بیان کرد: جایگاه کنونی این شرکت حاصل زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان در کنار هم است؛ همچنین عملکرد گلتاش در بخش تولید محصولات جدید، بازطراحی محصولات، سودآوری، حمل و فروش و انجام پروژه عمرانی قابل قبول محسوب شده و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت بازار در حوزه تولید، عنوان کرد: بازاریابی باید به طور علمی، دقیق و هماهنگ انجام شود و در این حوزه، تناسب تولید و بازار است که به کاهش هزینه‌های مالی، انبارداری، ضایعات و افزایش کارایی منتج خواهد شد.

مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر در خصوص استراتژی تولید نیز گفت: گلتاش می‌تواند محور گروه بهشهر در حوزه آرایشی مانند پاکسان در بخش مواد بهداشتی و شوینده باشد. همچنین این شرکت باید در بخش فروش، طراحی و تبلیغات در مجامع دانشگاهی حضور داشته باشد تا با استفاده از توان تخصصی داخلی تمایز در طراحی را ایجاد کند.

شرکت گلتاش (سهامی عام) در مردادماه ۱۳۶۱ به نام شرکت آرایشی و بهداشتی گلتاش(با مسئولیت محدود) در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان ثبت شده است. کارخانه گلتاش دارای ۴۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت است که حدود ۲۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع آن زیربنا (ساختمان اداری- سالن های تولید، انبار) محسوب می‌شود. شرکت در حال حاضر انواع خمیردندان، انواع شامپو، انواع مایع دستشویی، صابون های بهداشتی، انواع کرم، انواع شامپو بدن، انواع نرم کننده موی سر، ژل ضدعفونی کننده دست، محصولات صنعتی و ادوات بسته بندی تولید می‌کند و محصولات از طریق شرکت پخش (به ‌پخش) در سراسر کشور توزیع می‌شوند.

در حال حاضر، شرکت توسعه صنایع بهشهر با ۷۸ درصد، سهام‌دار عمده گلتاش است و گروه توسعه ملی نیز مالک بیش از ۴۳ درصد از سهام شرکت توسعه صنایع بهشهر محسوب می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: