کد خبر: ۱۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸
تعداد کاربران اپلیکیشن «بله» از مرز چهار میلیون عضو گذشت.
 به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» به عنوان تنها پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور ، انجام کار خیر و ... را داراست.

این اپلیکیشن در اولین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ، که با حضور بزرگ ترین شرکت های حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک برگزار شد، به عنوان بهترین پیام رسان ایرانی انتخاب شد و تندیس ویژه جشنواره با عنوان نشان طلایی دیجیتال مارکتر سال ۱۳۹۷ را به خود اختصاص داد.

امنیت، امکانات و کاربری آسان «بله» تا حدی است که علاوه بر کاربران، شورای عالی فضای مجازی کشور نیز این اپلیکیشن را یکی از اپلیکیشن های برتر کشور انتخاب کرد. بر این اساس شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرد.

از سویی تیم بله پیوسته به راحتی هرچه بیشتر کاربران خود در ارتباطات مالی و اجتماعی می‌اندیشد و بر همین اساس هم رشد تعداد کاربران این اپلیکیشن در سال جاری نیز ادامه داشت و در کنار خدمات پیام رسانی، خدمات مالی آن مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

در حال حاضر 21 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.

در تابستان امسال 17 میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله» ثبت شد که نسبت به فصل بهار 17 درصد رشد داشته است. همچنین در این فصل روزانه 45 میلیارد تومان و در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پول انتقال یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: