کد خبر: ۱۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸
بانک ملی ایران با هدف رفاه بیشتر کاربران«اپلیکیشن 60»، امکان خرید بلیت هواپیما پروازهای داخلی و خارجی از طریق این اپلیکیشن را ایجاد کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن 60، ابزاری برای تولید رمز یکبار مصرف در بستر گوشی تلفن همراه است و استفاده کنندگان از این اپلیکیشن در هر 60 ثانیه، یک رمز اول یا دوم برای کارت بانکی خود خواهند داشت.
این روش، امکان سوء استفاده از رمز کارت در خریدهای حضوری یا اینترنتی را غیرممکن خواهد کرد و استقبال خوب مشتریان بانک ملی ایران به نصب و استفاده از اپلیکیشن 60، نشان از میزان توجه آنها به اهمیت حفظ رمز کارت دارد.
ﺧﻮدﭘﺮدازﻫﺎی ﻣﺸﮑﻮک و نصب شده در ﻧﻘﺎط ﻧﺎ اﻣﻦ، پایانه های فروش (POS) ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﻓﺮوﺷﮕﺎه های ﮐﻢ اﻋﺘﺒﺎر، ﭘﺎﯾﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﻓﺮوش ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﯽ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎی ﻓﺎﻗﺪ ﻣﮑﺎن ﻣﺸﺨﺺ و ﺧﺮﯾﺪﻫﺎی اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ در ﺳﺎیت های ﻧﺎﺷﻨﺎس، برای استفاده کنندگان از این اپلیکیشن دیگر نا امن نخواهند بود.
در نسخه قبلی «اپلیکیشن 60» امکاناتی مانند کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری نیز ایجاد شده بود که در نسخه جدیدتر، کاربران می توانند به سهولت و سریع بلیت هواپیما پروازهای داخلی و خارجی را نیز خریداری کنند. همچنین امکان مشاهده تاریخچه بلیت های خریداری شده و اشتراک گذاری بلیت نیز برای کاربران فراهم شده است.
نسخه  1.11.9 اندروید و نسخه 1.11.15 آی او اس این اپلیکیشن با رفع مشکلات نسخه های قبلی، هم اکنون از طریق سایت بانک به نشانی www.bmi.ir در دسترس کاربران است و در سامانه بام، دستگاه های خودپرداز و کیوسک یا Cashless فعال سازی می شود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: