کد خبر: ۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: بستر مشارکت فعال زنان در جامعه با تغییر باورها و ایجاد فرصت‌های واقعی فراهم می‌شود.
مشارکت بیشتر زنان در جامعه مستلزم تغییر باورهاست

بی بی عصمت سرفرازی با بیان اینکه زنان باید در تحولات جامعه خود نقش موثری داشته باشند، به ضرورت همگرایی در جامعه زنان و پرهیز از سیاسی‌زدگی در این قشر از جامعه تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم شکوفایی ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف افزود: مشارکت زنان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی امری اجتناب ناپذیر است و همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایست بسترهای حضور و نقش آفرینی زنان را فراهم کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر با نگاهی مدبرانه و کارشناسانه به توانمندیهای بانوان بنگریم، ایجاد فرصت‌های واقعی به منظور مشارکت و حضور موثر آنها در اجتماع امری بدیهی است.

سرفرازی در ادامه با اشاره به حضور موفق بانوان در زمینه‌های علمی، ورزشی و سیاسی ادامه داد: شرط دارا بودن جامعه پویا و با نشاط، وجود زنانی پویا در جامعه است پس هرچه در زمینه پویایی و نشاط جامعه بانوان تلاش کنیم به همان میزان جامعه‌ای پویا، با نشاط و موفق در ابعاد مختلف خواهیم داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: مسایلی که زنان با آن مواجه هستند تنها مربوط به جامعه بانوان نیست بلکه به طور مستقیم کل جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر موفقیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های این سرمایه‌های انسانی کارآمد و مسئولیت پذیر دانش و آگاهی جامعه را نیز بالا می‌برد.

این مسئول همچنین با تاکید بر موضوع اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال جاری ازسوی مقام معظم رهبری گفت: توسعه مشارکت زنان در ابعاد مختلف از جمله مشارکت اقتصادی آنها باعث شده است که امور زنان در عصر حاضر به چند موضوع خاص محدود نشود.

سرفرازی در پایان گفت: آموزش سبک زندگی ایرانی، اسلامی، دوری از اسراف و تجمل گرایی و در نهایت تغییر باورهای بانوان برای بالندگی جامعه، از دغدغه‌هایی است که باید متولیان امر دقت ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: