کد خبر: ۱۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۸
دکتر عبدالمهدی بخشنده معاون وزیر جهاد کشاورزی، ضمن قدردانی از بانک کشاورزی برای تعامل خوب با وزارتخانه و عملکرد درخشان در طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری گفت: عملکرد بانک کشاورزی باعث افتخار است و همیشه به عنوان دستاوردی درخشان از آن یاد خواهیم کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بخشنده روز شنبه 11 آبان در همایش مدیران شعب بانک کشاورزی که با حضور مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی ،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و مدیران استانی بانک کشاورزی در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت:  بانک کشاورزی تنها بانکی است که ۸۹ درصد اعتباراتش را به بخش کشاورزی  تخصیص داده است . بنابراین حمایت از این بانک را وظیفه خود می‌دانیم. البته هرگز خواستار عدول از وظیفه بانکداری شما نبوده ایم ولی همیشه خواستار تسریع و تسهیل در حل مشکلات مردم بوده و هستیم.

وی افزود: برای پیشرفت در جذب اعتبار تبصره 18 و توسعه کشت های گلخانه ای پیشنهاد می شود جلسات مشترک بین بانک و سازمان جهاد کشاورزی در استان‌ها برگزار شود تا این تسهیلات یارانه دار که فرصت مغتنمی برای خدمت رسانی ، توسعه بخش کشاورزی و جذب سرمایه‌گذار در این بخش است به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود.

دکتر بخشنده همچنین تسریع در روند پرداخت تسهیلات کمک به سیل زدگان در استان های سیل زده را خواستار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: