کد خبر: ۱۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸
مدیرعامل منطبقه آزاد اروند:
معافیت های مالیاتی تنها به شرکت هایی که درمنطقه فعال هستند اختصاص دارد و شرکت های صوری که تنها به ثبت شرکت درمناطق آزاد می پردازند،هیچ معافیتی شامل آنها نمی شود.
مدیرعامل منطقه آزاد اروند درمورد معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد و سو استفاده برخی شرکت های صوری از این مسئله به خبرنگار قلم نیوز گفت: معافیت های مالیاتی تنها به شرکت هایی که درمنطقه فعال هستند اختصاص دارد و شرکت های صوری که تنها به ثبت شرکت درمناطق آزاد می پردازند اما فعالیت آنها داخل سرزمین اصلی است جایی در مناطق آزاد ندارند وهیچ معافیتی شامل آنها نمی شود.
 
اسماعیل زمانی افزود: هرشرکتی که اقدام به ثبت شرکت در مناطق آزاد می کند لازم است که اظهارنامه خود و نحوه فعالیت خود را به سازمان مناطق آزاد ارائه دهد و سازمان نیز با ارائه این اظهارنامه ها به سازمان امور مالیاتی گزارش کاملی از فعالان اقتصادی را به آنها گزارش می دهد بنابراین شرکت هایی که خارج از محدوده هستند مشمول معافیت ها نمی شوند.

وی همچنین درپاسخ به سوال خبرنگار قلم نیوز که از لایروبی بنادر این منطقه سوال کرد گفت: لایروبی بنادر به عهده سازمان بنادر و دریانوردی است اما سازمان مناطق آزاد نیز درحال کمک رسانی به این مسئله است چراکه آبراه ها برای ما بسیار مهم است و حیات بنادر مستلزم سلامت این آبراه هاست بنابراین در پاک کردن مقروبه ها تا حد زیادی اقدامات لازم انجام شده است.
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: