کد خبر: ۱۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و صنایع وابسته ( ایران کانمین 2019) نهم آبان ماه جاری آغاز به کار می کند. رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز 11 آبان ماه جاری از این نمایشگاه دیدن خواهد کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این نمایشگاه با حضور جمعی از مدیران شرکت های معدن و صنایع معدنی و محیط زیست 9 تا 12 آبان جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در حاشیه این نمایشگاه سومین دوره نشست های تخصصی معدن و صنایع معدنی نیز برگزار می شود.

بنابر این گزارش، خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و فرید دهقانی مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت های معدنی ساعت 11 تا 13.30 یازدهم آبان در پنل تخصصی "نقش دولت در تسهیل و توسعه درآمدهای غیر نفتی" حضور خواهند یافت.

بسترسازی تحقق نقشه راه معدنی، زنجیره صنایع فلزی با نگاه ویژه به فولاد و مس، نقشه راه برای جذب سرمایه گذاری خارجی و نقش صندوق های سرمایه گذاری و نظام بانکی در توسعه معدنی از محور های گفت و گو در این پنل است.

این گزارش می افزاید، قرار است غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو و جعفری، مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، 11 آبان ساعت 10 صبح از نمایشگاه دیدن کنند.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به همراه شرکت های تحت پوشش به صورت یکپارچه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: